dilluns, 3 de juliol de 2017

TRIP: MBG i  RGR
MOTOR: 2414h
OBS:
L'objectiu era anar a veure les Havaneres a Calella pero divendres bufava F7 i vam preferir no arriscar. Diuen que dona mala sort iniciar una travessa un divendres així que no valia la pena jugar-nos-la. Al final, naveguem per plaer, no per complir cap objectiu.
Sopem a bord i gaudim de focs artificials a les 12 de la nit.
Dissabte, amb la calma, esmorzem tranquils, endrecem tot i sortim rumb NE a veure fins a on arribem. El dia comença maco amb sol i bon vent. Un tant porucs per com havia estat el vent el dia anterior navegem amb un ris tot i que el vent amb prou feines passa de 15 Kn (F4).
Cap a l'alçada de Premià comença a caure el vent i a nnuvolar-se el cel. Plujes pel Montseny ens fan pensar que potser tindrem la primera navegació sota la pluja pero els ruixats no arriben a mar.
Seguim a motor i major fins a Arenys on arribem cap a les 19h amb un mar totalment calmat que em fan venir ganes de fer la primera nit fondejats. La Ro prefereix anar a port i passejar pel poble així que demanem acollida a Arenys. Molt amablement ens accepten i per radio ens guien fins a l'amarrador a prop de Capitania.
La sorpresa bé quan ens diuen que amb l'estança està inclòs l'accés a la piscina del club nàutic d'Arenys. Banyet a la piscina, passeig per la Riera d'Arenys i cap al Nancy de nou a sopar. Anem a dormir d'hora. Nit fresca que fa que haguem de tancar escotilles de matinada.

RUTA:
Unes 22MN (21,89 segons Google) en unes 6 hores. Aconseguim fer el Nord (41°34'45.7"N ) i l'Est (2°33'40.3"E) màxim fins a la data.

FOTOS:
Focs a l'Olímpic

Navengant rumb NE

Uns flipats que es van passar el RIPA pel forro